25 Kasım 2014 Salı

Baş Ucu Kitabım "Bebeğimin İlk Yıl Rehberi"

     Merhaba arkadaşlar uyumayan bebeği olanlar gecenin ne kadar uzun olduğunu çok iyi bilirler. Bende Eylül sayesinde öğrendim. Normalde de çok erken uyuyan bir çift değildik ama bebek ağlamalarıyla uyanık kalmak çok daha vahim oluyormuş. Bende uzun gecelerde vakit geçirmek için gece kızımı emzirirken kitap okumayı tercih ediyorum. 10 sayfa okusam kâr diye düşünüp birazda kafamı dağıtıyorum. Gerçi Eylül büyüdükçe kitaplara tekme atmaya çekip indirmeye başladı :) artık kitap okumak pek kolay olmuyor. :)
  Yeni tercihim bebek gelişimiyle ilgili çok beğendiğim okumayı sevdiğim bir kitap. Çok beğendim gerçekten yararlı bir kitap olduğuna inanıyorum. Kitabın adı "Bebeğinizin İlk Yılı Rehberi".


Bebeğiniz varsa, benim gibi acemi ve meraklıysanız kesinlikle tavsiye ederim. Hem keyifli bir anlatımı hemde tüm gelişim detaylarını bulabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder