22 Kasım 2014 Cumartesi

Böğürtlen Soslu Cheesecake

 
       Eşim ne zamandır cheesecake istiyordu fakat Eylülcük yüzünden bir türlü kısmet olmamıştı. Sağolsunlar bizimkiler çok severler cheesecake imi. Okuldayken Work and Travel programıyla Amerikaya gitmiştim orada markette yemek bölümünde çalışırken öğrenmiştim yapmayı orada da yemeklerim ve tatlılarım çok beğenilirdi :) . Orijinal cheesecake 'in ne kadar uzun sürdüğünü yapanlar çok iyi bilir. Hamilelik ve bebekle birlikte zamanla yarışmalar başlayınca markette gördüğüm cheesecake karışımını denedim ve biz çok beğendik o gün bu gündür hep  o karışımla yaparım tatlımı. Sizinle de çok daha pratik olan bu Tarif paylaşmak istiyorum. Hem pratik hem de çok lezzetli olduğu konusunda garanti verebilirim. (En azından eşim ve abisi bayılıyorlar. :) )

       Malzemeler:

 Cheesecake yap.
2 paket burçak bisküvi
Yarım paket margarin ve ya 4-5 yk. Tereyağ
2,5 su bardağı süt
1,5 su bardağı yoğurt
3 paket böğürtlenli sos




Yapılışı oldukça kolay burçak bisküvileri rondoda çekip un haline getiriyoruz erittiğimiz yağ ile karıştırıp kelepçeli kabın altına taban yapıyoruz. Sonra poşet cheesecake yap ı arkadaki tarife göre uygulayıp kelepçeli kaba döküp en az 2 saat dinlendirip afiyetle yiyoruz :) . Bir öneri olarak 1 gece önceden yaparsanız muazzam oluyor şiddetle tavsiye ederim. Bu zaman almayan tarifi bu kadar kolay olduğunu çaktırmadan gururla misafirlerinize sunabilirsiniz bence :)



2 yorum:

  1. canım ben de yapmak istiyordum bu aralar teşekkürler tarif için..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de yapmalısın toplam 10 dk. sürüyor ama lezzeti eğer cheesecake seviyorsan bir daha dışarıda yemek istemiyeceğin kadar iyi :)

      Sil