1 Aralık 2014 Pazartesi

Olmazsa Olmazlar


          Herkesin sevdiği,vazgeçemediği ürünler vardır muhakkak. Benimde yıllardır kullandığım ya da yeni tanışıp vazgeçemediğim bazı ürünler var. Bu ürünleri sizinle hem paylaşmak için hemde belki bir fikir verebilirim diye yazmaya karar verdim. Hepsi eşim ve benim tarafımızdan denendi ve onaylandı :)

          Normalde sadece white now kullanıyorduk ama gold serisini görünce denemek istedik. Bence çok fark yok arada ama eşim daha etkili olduğunu düşünüyor. Ama su götürmez bir gerçek var. Kesinlikle tek kullanımda bile fark ediyor. Hele ki bizi gibi gülmeyi,gülümsemeyi seviyorsanız kesinlikle tavsiye ediyoruz.



Hamileliğimin başından beri kullandığımız el sabunu bence gerçekten hijyenik. Ellerimi Activex'le yıkadığım zaman içim rahat ediyor. Çocuklarınız için ya da titiz hanımlar için gayet güzel bence.



Diş ve ağız bakımı bizim için gerçekten çok önemli. Diş macunundan sonra mutlaka ağız çalkalama suyunu kullanıyoruz. Biz watsonsta satılan active ağız çalkalama suyunuda çok beğeniyoruz ve oldukça da uygun fiyatlı yanılmıyorsam 700 ml boyutu 6,99 tl.


İşte gelelim benim herşey için kullandığım mucizeye. Gerçekten adı hepsi bir arada olsaymış tam olurmuş. Makyaj temizleme,yüz temizleme ve bil hassa göz makyajını kusursuz temizlemede tek geçerim asla vazgeçemeyeceğim bir ürün eğer kullanmıyorsanız mutlaka başlamalısınız. Fiyatı ilk başta fazla gelebilir ama 1 şişe 6-9 ay gidiyor ki benim gibi çok makyaj yapamayan biriyseniz 1 yıla kadar kullanabilmeniz mümkün.


Biodermanın her ürününü severim hatta Eylül içinde bebek ürünlerinin bazılarını almıştım. Bu üründe sivilce problemlerim zamanında kullandığım ama hala yüzümü yıkarken yardımcım olan bir ürün. Bu ürünle yüzümü yıkadığımda yumuşacık ve pürüzsüz bir yapıya sahip oluyorum. Üstteki ürünle beraber kullanıldığında 2-3 kullanımda gözle görülür bir değişim görmek kaçınılmaz oluyor.


Çok sivilceli bir genç değildim ama alın bölgemdeki sivilcelerden çok rahatsız oluyordum bir mağazada bu qlinique ürününü tavsiye etmişlerdi. Tek dezavantajı derin alkol kokusu ama tek kullanımda bile sivilcelerde  azalma oluyor. Ufacık bir sivilcede hemen kullanıp sivilceden kurtuluyorum :)


Saçı kıvırcık olanlar ve buklelerini belirgin hale getirmek isteyenlerin rahatlıkla kullanabileceği bir ürü. Bu ürünü ilk kez amerikada fiyatı uygun deneyim diye almıştım ama gerçekten sonuç harikaydı hem muntazam bukleler hemde elektriklenmeyi engelleyen bir yapısı vardı.Türkiyeye gelip elimdeki ürünler bitince buradan almak için mağazaya gittiğimde kocaman bir şokla karşılaştım Amerikadaki fiyatının 2-3 kat pahalısına satılan bir ürün!!! Bende o kadar ucuz aldığım bir ürüne avuçla para vermek istemediğim için kampanya ve indirimleri kovalayıp kullanmayı tercih ediyorum.
-

Bu ürünü yeni aldım ama çok memnun kaldım. Geçen ay saçımı kestirmeye gittiğimde sağolsun kuaförüm saçlarım çok karışıyor diye önermişti. Kullandım ve gerçekten saçlarımın hem yumuşak hede çabuk açılmasını sağladı. Benim gibi çok karışan kuruya dönük saçları olanlar için ideal.


Bunu yazın body shopta indirimden almıştım. Ama kokusu inanılmaz ki Japoların herşeyini seven ben için Japon çiçeği kokusu inanılmaz güzel :).


Evet sıra geldi 1 numaralı kurtarıcıya... Nivea'nın bu ürününe bayılıyorum hem parfüm gibi hemde çok dayanıklı. Ben deodorant kullanmayı sevmeyen biri olduğum için bu benim için çok ideal bir ürün ki kullanan bilir terletmemede çok başarılıdır. Kesinlikle şiddetle tavsiyemdir :)



Ahhh escada... Şuan yazarken bile kokusu burnuma geldi sanki... Bu kokuya bayılıyorum. Hem çiçeksi hem yumuşak sizde çiçeksi kokuları seviyor ve yeni kalıcı bir koku istiyorsanız denemelisiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder