13 Şubat 2015 Cuma

Kafa Dağıtma Çabaları


          Meğer anne olmak ne zor ne zahmetli bir işmiş. İnsan kendine ayıracak ne zaman ne de imkan bulabiliyor. Alışveriş tutkunu olan ben bir mağazaya girer girmez kendimi çocuk reyonunda ya da oyuncakçıda buluyorum. Huysuz ve ilgiyi çoooooook seven bir bebeğim var. Bu yüzden kendime pek vakit ayıramıyorum. Arada insanın eli oyalanacak bir şeyler arıyor. Bende hobi olarak bir şeyler boyamayı tercih ediyorum ( tabi ki sadece annem Eylülle ilgileniyorken. :) ) Böylece hem kafamı dağıtıyorum hemde eve bişeyler yapıyorum.  En son annemin ihtiyacı olan bir ekmeklik ve tepsi boyadım. Biz güzel olduğunu düşünüyoruz umarım sizde beğenirsiniz.
           Yapımı oldukça zevkli hemde ekonomik yani hem bütçeye hem de psikolojiye katkı :) ee daha ne olsun değil mi?


           Başta ekmekliği anlatayım  ilk önce eskitme kenarları yapabilmek için 1 kat koyu kahve astar boyadım (sadece kenarları)  daha sonra üstüne 3 kat taffy renk akrilik boya ile boyadım. Sonra üstüne istediğim desendeki pirinç dekupajı dekupaj tutkalı ile sabitledim. Eskitme için ince bir zımbarayla koyu renge boyayıp sonradan üstünü açık renkle boyadığım kenarları zımbaraladım ardından ise vernikledim.


         Tepsiyide aynı şekilde 3 kat taffy renk akrilik boya ile boyayıp dekopaj yapıştırdım ve kuruduktan sonra vernikledim. Hem çok zevkli hemde çok basit. Tek dert ise benim gibi sabırsızsanız boyanın kuruması oluyor. :) Boyalarıma gelince ;




Umarım yeterince açıklayıcı olmuşumdur. Çünkü Eylülle birlikte boyama yaparken fotoğraf çekmeyi unuttum :) 

4 yorum:

  1. Merhaba
    Blogumdaki cekilis etkiligime katilmistiniz fakat sanirim yorumunuzu yanlislikla sildim
    Tekrar yorum yazarsaniz cok sevinirim sizi es gecmek istemem kedinizin sansi adina
    Bundan sonra bende sizi takipteyim
    Gorusmek dilegimle
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz :) tekrar yazdım bilgilendirmeniz için teşekkürler...

      Sil
    2. Hosbuldum ;)) benlik bloglardan birini daha bulduguma cok sevindim
      Sevgilerimle

      Sil
    3. Çok teşekkürler düşünceniz için sizin blog ta tam benlik zaten yogun kedi icerikli eennn sevdigim :)

      Sil