16 Mart 2015 Pazartesi

Mutlu Haftalar

 Pazartesi geldi hatta bitmek üzere. Buzim için koşturmacalı bir haftasonuydu. Eylül'le havalar soğuk olunca alışveriş merkezi ve ev den başka bir seçenekte kalmıyor bizim için. Bir şekilde zaman geçiyor ve dört gözle bekldiğim yaz da yaklaşıyor. Bir kaç işimi halletmek için Eylül ile anneannesini başbaşa bırakıp çarşıya indim. Dönüşte kitapçıya uğradım hem kızıma hemde kendime birşeyler aldım.
     Ilk kızıma aldığım minik kitapları anlatmak istiyorum. 9 kitaplık temel kavram seti bizim için çok erken biliyorum ama dayanamadım aldım. Atahan abimizin de bir kaç kitabi vardı onları çok seviyorsu o yüzden bunları görünce dayanamadım. Tabi bir de 3 al 2 öde kampanyası da olunca beni kimse tutamadı. Kullanıp o minik parmaklarıyla kelimeleri ve objeleri gösterdikçe daha da mutlu olacağım :)





Gelelim diğer kitaba, geçen bir blogta görmüştüm ve çok hoşuma gitmişti gerçekten. İlk mandala yapmak istedim ama çizmeye cesaret edemedim ama en son duyduğum Büyükler için boyama kitabı kulağıma müzik gibi gelmişti. İlk fırsatta kitapçıya gidip bir tane aldım. Tabi birde boya kalemi aldım ve çocuklar kadar mutluyum. Bu kadar zevkli olacağını tahmin etmemiştim. Eylül uyuyunca hemen birazçık fırsatları değerlendirip denedim ve şiddetle tavsiye ediyorum. Gerçekten insanı rahatlatıyor. Kafa dağıtıp birazcık rahatlamaya ihtiyacınız varsa televizyonu kapatıp klasik bir müzikle ve boya kalemlerinizle biraz boyama yapmalısınız. En yakın zamanda bu şekilde biraz rahatlamaya çalışacağım.




Bu arada boya kalemlerimin bir özelliği var hem geri dönüşümlü hemde onlar yapılsın diye hiç bir ağaç kesilmemiş bu yüzden bu boya kalemleri beni kendilerine çekmeyi başardı.



Gelelim son kitabıma... Son olarak benim ihtiyacımı en çok karşılayacak bir kitap olan Yiyorum Büyüyorum. Gerçekten içinde hem çok besleyici hem de çok güncel tarifler var. Yapmaları çok pratik gözüküyor. Ama kitapta en sevdiğim detay resimler oldu. Hepsi el emeği o güzel resimler. Sizde çocuklarınıza yemek yapmakta çeşit arayanlardansanız bence güzel bir alternatif. 




Herkese harika haftalar dilerim mutlu,huzurlu,sağlıklı ve en önemlisi sevdiklerinizle birlikte... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder