6 Nisan 2015 Pazartesi

Mağaza Keşfi

 
     İnternetten alışveriş yapmayı oldum olası çok severim ve alışveriş yaptığım yerler konusunda oldukça hassasım. Hele ki Eylül doğunca daha da hassaslaştım artık kumaşı,kalitesi ve güvenilirliği çok daha önemli oldu. Şimdi de size uzun zamandır merakla ve ilgiyle takip ettiğim bir mağazadan bahsetmek istiyorum.

      Durul bebe'yi n11.com da Eylül'e ve Atahan abisine kıyafet ararken keşfettim. Atahan'ın Galatasaray'a olan düşkünlüğü yüzünden ona orijinal Gs store ürünü olan şortlu takımı sipariş ettim. Zaten herşey böyle başladı. Hem alışveriş sırasında hemde sonrasında çok yardımcı oldular. Benim için internet alışverişlerinde ulaşılabilirlik en önemli kriterdir. Her soruma hemen cevap aldım ve en sevdiğim de ürünümün ertesi gün elimde olmasıydı.
        Ürünü aldıktan sonra kendilerine blogumdan bahsettim ve takipçi arkadaşlarım için özel birşeyler yapabilirlermi diye sordum. Sonunda alışveriş yaptığınızda "eylüllegel" 'den duyduğunuzu söylerseniz ürününüzün yanında küçük hediyeler yollayacaklarmış. Kaliteli,hızlı ve güvenilir alışveriş yapmak isterseniz kaçırmayın derim... Atahan paşanın fotoğraflarının altında Durul Bebe'yi biraz tanıtmak istedim. Mağazayı muhakkak kontrol edip fırsatları kaçırmayın derim.





Bu da bizim cadı eksik kalmadı o da giydi.


 20 kasım 1991'den beri beşiktaşta hizmet veren Durulbebe , Aslen 1971'de Adapazarın'da kuruldu. Bebe ve Çocuk giyim ve aksesuarları perakende satışı hizmeti verilmektedir. 
2 Çalışan vardır Kadriye Kahyaoğlu ve Fatoş Demirtürk. Tam bir aile şirketi denebilir çünkü Fatoş hanım yaklaşık 10 senedir bu bünyede çalışmaktadır. Gerçekten sevecen olumlu yaklaşan müşterileri kırmamak ve üzmemek için gerekeni herzaman yapan bir Aile şirketidir.
Satılan Ürünler
Bebe
Tulumları,Hastane çıkışları (Özellikle lisanslı Mickey Mouse Minnie Mouse Hello Kitty Lola Bunny , patikler ,Çeyizlik yastıkları , Taşıma gereçleri ,Mevlüt kına kıyafetleri ,Mini abiye ve takım elbiseler , Eşofman takım ,Pijama takım, Renkli ayakkabılar, Saatler ve Gözlükler
Çocuk
Spiderman, Frozen, ,Çilek kız Mickey Minnie Mouse, Avengers, Superman,Twetty, Fenerbahçe , Beşiktaş , Galatasaray , Angry birds , Twetty , Lola Bunny, Planes, Cars vs gibi Birçok Markanın ORJİNAL Lisanlı ürünlerinin(Tshirt, Eşofman, Şort Takım) satışı yapılmaktadır
Abiye kıyafetler 

Adres:
Sinanpaşa iş merkezi kat:1 no:220 Beşiktaş/İstanbul 
(BKM Pasajı yanı)
Tel: 0(212) 236 21 81
N11 Satış http://www.n11.com/magaza/durulbebe
İnstagram https://instagram.com/durulbebe/
Facebook https://www.facebook.com/durulbebedukkan?fref=ts 
   






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder