10 Haziran 2015 Çarşamba

Yves Rocher Alışverişim



Yalova çok markaya ulaşabileceğimiz bir yer değildir. Yeni yeni tanınmış markalar mağazalarını açmaya başlıyorlar. Ben İstanbul'da okuyorken indirimler oldukça Yves Rocher'dan alışverişler yapıyordum. Hem doğal içerikli olması hem de kaliteli oluşu beni çekmeye yetiyor. Geçen Yalova'ya açılan yeni mağazasına uğradım ve küçük bir alışveriş yaptım.

Emzirme döneminde saç dökülmesi çok oluyordu. Çok diyorum öyle böyle bir çokluk değil baya yastık yapmalık bir çokluktan bahsediyorum. Şampuanım bitmişken yeni birşeyler denemek istedim ve hazır mağazaya gitmişken satış danışmanlarına sordum saçlarım kıvırcık olduğundan bu üçlüyü tavsiye ettiler yaklasık 15 gündür kullanıyorum ve saçlarım daha az dökülüyor ve buklelerim çok daha belirginleşti. İçeriği hakkında çok kısa bilgi vermek gerekirse; Şampuan Baobab yaprağı içeriyormuş ve bu içerik sayesinde bukleler belirginleşiyormuş. Yağa gelince beni çeken en önemli özelliği %99 doğal içerikli olmasıydı. Jajoba yağı ile birlikte yıpranan saçları ilk kullanımda belli olan bir onarım sağlıyor. Saçlarımda canlanma ve ışıltı olduğu gözle görülebiliyor. En önemlisi bu üç ürün de Paraben ve renklendirici içermiyor.



Aslında makyajımı çıkarmak için kullandığım burada da anlattığım harika bir ürünüm vardı ama sırf seyahatlerde yanımda taşıyacağım küçük bir ürün gerekiyordu ve bu suya dayanıklı makyajı bile temizleyebilen suyu görünce hemen denemek için aldım. İçerisinde organik peygamber çiçeği suyu varmış emsallerinin aksine yağlı hiç bırakmadı ve göz çevresini yatıştırdı. Biodermanın H2O su kadar olmasa da fena bir ürün değil.


Öyle çok el kremi kullanma alışkanlığım yoktur ama hediye verilince almadan olmazdı tabi :) Gerçekten güzel ve yumuşak bir doku veriyor el kremi kullananlara önerilebilir.


Güneş koruyucuyu ise Eylül için aldım. Doğal içerikli ve koruyucu olduğu için tercih sebebim oldu. Bir ara yaz gelmeye karar verirse kullanmayı düşünüyorum :) bu sene gelmek bilmeyen bir yaz mevsimi var ve ben yaz'ı çok özledim.


Son olarak güneşin çıkmasıyla birlikte benim güneş lekelerim de yeniden oluşmaya başladı ne yazık ki... Daha önce lekeler için clinic markasının bir ürününü kullandım ama pek memnun kalmadım. Alternatif olarak bu ürünü tavsiye ettiler umarım işe yarar ve her kozmetik ürünleri satan temsilci  " aaa güneş lekelerinize bir şey kullanıyormusunuz çok belli" demekten vazgeçer. Düzenli kullanımda 15 günde renk açılması  1 ayda leke kaybolması olacakmış umarım işe yarar...


Mutlu ve sağlıklı günler dilerim...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder