12 Şubat 2016 Cuma

Sevgililer Günü Kahvaltı Önerileri


Sevgililer günü pazar gününe gelince günü kahvaltıyla taçlandırmak kaçınılmaz olacak ki benim gibi kahvaltı hazırlamak için bahane arayanlardansanız bu kaçırılmaz bir fırsat.  En önemlisi ise ne yaparsan yap aşk ile yap....

Herkese unutamayacağı sevgi dolu bir sevgililer günü dilerim.

En basiti ve zevklisi bu gibi geliyor bana mutlaka deneyeceğim :)


Bu da yapılabilecek kolay ama kalp çalacak harika bir fikir














Bu mevsimde karpuz yok ama görünce paylaşmak istedim ama olsa ne iyi olmaz mıydı? Özledik be :)



Çilek benim favori meyvelerimden biridir . Meyve aşığı biri olarak meyveyle yapılan her şey benim için çok özeldir. hele ki emsalleri yüksek fiyatlara satılıyorken ve hazırlaması bu kadar kolayken.





Bence elmayla daha lezzetli olabilir sadece daha çok uğraştıracağı kesin :)






3 yorum:

  1. Hepsi cok guzel cocuklar arttıkça ve özellikle esım bana pazar günü bir jest yapacaksa çocuklara kahvaltı versin ben de biraz uyuyayım o daha makbule geçer . Bir dolu cocugu olmayanlara afiyet olsun ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok güldüm içimi okudunuz :) galiba her annenin istediği budur :)

      Sil